Joulukeräys 2022 lasten hyväksi
Poickeus jatkaa perinnettä ja tänä vuonna teimme lahjoitukset Suomen sekä Ukrainan lasten hyväksi Punaisen Ristin ja Unicefin kautta.
Poickeus on mainostoimisto Vantaalla, toimistomme sijaitsee Aviapoliksessa aivan Kehä III vieressä. Olemme työskennelleet markkinajohtajien ja markkinoiden vahvimpien brändien kanssa vuodesta 2003 lähtien, joka on tuonut mukanaan ymmärtämyksen tarvittavasta tasapainosta luovan suunnittelun ja tuotannon välillä.
Meille pitkäkestoisten asiakassuhteiden luominen ja ylläpitäminen on tärkeintä menestyksen kannalta yksittäisten projektien valmistumisen, tai lyhyen aikavälin tavoitteiden sijaan. Poickeuksella menestystä määrittää luotettavat toimitusajat, korkealaatuiset projektikohtaiset ratkaisut, sekä työmme myönteinen vaikutus asiakkaidemme myyntitavoitteisiin.
Tasa-arvoisen ja osallistavan työympäristömme ansiosta tiimimme eri alojen asiantuntijoilla on mahdollisuus tuoda näkökulmaansa ja ideoita laatikon ulkopuolelta, jolla saamme tulokseksi mitä innovatiivisempia keinoja haastavimpienkin ongelmien ratkaisuun.
Jatka lukemista saadaksesi lisätietoa tarjoamistamme palveluista.
Johnson & Johnson Consumer, soon to be called Kenvue, have been outgrowing markets with our key Brands. For this we have had Poickeus as a trusted and valuable marketing partner using their strength in creating physical and digital marketing assets attracting consumers and shoppers.
Tonny Krogh
Nordic Head of SelfCare NRT Activation
Johnson & Johnson
Consumer Health
Digitaalinen markkinointi on nykyaikainen, digitaalisen kehityksen mainonnan ja markkinoinnin keino, jolla hyödynnetään sähköisiä kanavia uusien yleisöjen ja potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseksi. Ydinelementit pysyvät samoina kuin printtimediassa, hyödyntäen tekstiä, kuvaa ja videoita, mutta digitaalisen markkinoinnin työkalut mahdollistavat mainonnan tehokkuuden mittausta ja tulosten seurantaa ennennäkemättömällä tavalla.
Video on viihdyttävä ja ilmentävä markkinointikeino, jota mielellään katsotaan ja myös jaetaan eteenpäin.
Poickeus on tuottanut ja lokalisoinut yli kymmenen vuotta mainos-, yritys-, tuote-, esittely- ja ohjevideoita. Videot ovat vaihdelleet lyhyistä Point Of Sales (POS) -kampanjavideoista pitkiin ohjevideoihin.
Lue lisää videotuotannon palveluistamme!
Onko sinulla tuote jota haluaisit hieman avata enemmän? Entä palvelu jonka kulkua on vaikea selittää?
3D:n avulla voidaan esittää asioita ja tapahtumia, joiden esittäminen perinteisesti kuvaamalla olisi hankalaa tai mahdotonta. 3D tulee avuksi myös silloin, kun halutaan visuaalisesti tuoretta ja näyttävää materiaalia. 3D-mallinnukset voivat olla hämmästyttävän realistisia, mutta toteutusmahdollisuuksia on monenlaisia.
Ota yhteyttä – luodaan projektiinne oma tunnistettava tyyli!
Graafinen suunnittelu on laaja käsite ja se liittyy lähes kaikkeen markkinointiviestintään. Graafinen suunnittelu on yritysilmeen (mm. logon, värimaailman, typografian), mutta myös mainosten ja esitteiden suunnittelua.
Kokenut graafinen suunnittelija on uransa aikana todennäköisesti suunnitellut logoja, verkkosivustoja, esitteitä, julisteita, pakkauksia, käyntikortteja, Powerpoint-pohija, messuilmeitä, kirjekuoria, kirjepohjia, infografiikkaa, ikoneita jne.
Ja vaikka useille edellä mainituille töille on erikoisosaajansa, joutuu graafinen suunnittelija venymään moneen.
Painettu media voi edelleen oikein hyvin. Printti sekä tukee ja täydentää digitaalista viestintää että toimii vieläkin usein omana mainos- tai viestintäelementtinä.
On luonnollista, että painetun median rooli on muuttunut, kun digitaalisten viestintä- ja markkinointikeinojen potentiaalinen tehokkuus ja usein myös helppous sekä kustannustehokkuus on auennut markkinoijille. Printti täydentää digiä mm. silloin, kun digikanava ei ole laajasti käytössä kohderyhmällä ja vastaanottajilla.
Painettu media mahdollistaa myös aistikokemuksia; materiaalintuntua, värejä, erikoisefektejä jopa tuoksujen avulla on mahdollista laajentaa tai tukea tuote- tai brändikokemusta.
Poickeuksen töistä noin puolet on edelleen printtiä. Tuotamme myös paljon lehtimainoksia ja -ilmoituksia alan lehtiin. Hesarin etusivu on edelleen todella näkyvä ja siihen liittyvät digikanavat toimivat todistetusti.
Teemme paljon POS-materiaalia (Point Of Sales) Nicorettelle, Listerinelle, Imodiumille jne. tuotteille, jotka ovat myynnissä päivittäistavarakaupassa ja apteekeissa. POS-materiaalit voivat olla pöytä- ja lattiatelineitä, hyllypuhujia, julisteita, lattia- ja ikkunatarroja sekä monia muita innovatiivisia elementtejä. POS-materiaalien avulla pysäytetään asiakas, esitellään tuotteen ominaisuuksia, saadaan erottuvuutta kilpailijoihin ja ennen kaikkea myydään tehokkaasti.
Printtimateriaaleja käytetään myös paljon messuilla, joihin osastot suunnitellaan messuvieraita houkutteleviksi ja informoiviksi.
Ari
Olli
Tuomas
Tomas
Kari
Mika
Irina
Timo
Antti
Poickeus jatkaa perinnettä ja tänä vuonna teimme lahjoitukset Suomen sekä Ukrainan lasten hyväksi Punaisen Ristin ja Unicefin kautta.
Tänä vuonna Poickeus oli mukana tekemässä joululahjalahjoituksen Hyvä Joulumieli -keräykseen.
Animaatioiden renderöinti esityskelpoiseksi on varsinkin pitkien ja moniosaisten 3D-animaatioiden kohdalla
Verkkosivu Poickeus toteutti tänä keväänä Johnson&Johnson tuoteperheeseen kuuluvalle Livostin -nenäsumutteelle
Virkatie 8 B, 01510 Vantaa, Finland
olli.haveri@poickeus.com
+358 400 371 155
Käytämme sivustolla evästeitä paremman käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Välttämättömiksi luokiteltuja evästeitä käytetään sivuston toimintavarmuuden edellytyksenä. Kolmannen osapuolen evästeitä hyödynnetään analytiikassa ja markkinointimme kehittämisessä, voit halutessasi estää niiden käytön alla olevista vaihtoehdoista.
Humppilantie 24, 31640 Humppila
Alvarinkuja, 14500 Hämeenlinna
Rengonraitti 28, 14300 Hämeenlinna
Kontiontie 77, 11100 Riihimäki
Kivimiehentie 2, 12400 Tervakoski
Tapailanpiha 13 B, 14200 Janakkala
Anttilankatu 4, 13210 Hämeenlinna
Pappilanniementie 9, 13880 Hattula
Vihniöntie 5, 14700 Hauho
Klikkaamalla punaista palloa löydät haluamasi toimipisteen yhteystiedot.