Verkkosivu
Poickeus toteutti tänä keväänä Johnson&Johnson tuoteperheeseen kuuluvalle Livostin -nenäsumutteelle kampanjan, johon kuului digimainonnan osalta eri kokoisia mainosbannereita, sekä verkkosivun sisällön ja ilmeen päivityksen.
Verkkosivu toteutettiin poikkeuksellisesti ominaisuuksiltaan rajoitetulle Drupal-pohjaiselle alustalle, joka toi mukanaan omat haasteensa, mutta josta selviydyimme kunnialla loppuun asti.
Livostin verkkosivut löydät täältä.
Bannerit
Bannereita suunniteltiin eri kokoisiksi ja koodattiin kompaktiin muotoon html & css-tekniikalla, jonka ansiosta bannerit voidaan animoida erittäin kevyiksi.
![Kampanja Livostin -nenäsumutteelle 1 livostin verkkosivu web design e1624547965572 Livostin verkkosivu digimarkkinointikampanjaa varten](https://poickeus.fi/wp-content/uploads/2021/06/livostin-verkkosivu-web-design-e1624547965572.jpg)