...

Kampanja Livostin -nenäsumutteelle

Verkkosivu

Poickeus toteutti tänä keväänä Johnson&Johnson tuoteperheeseen kuuluvalle Livostin -nenäsumutteelle kampanjan, johon kuului digimainonnan osalta eri kokoisia mainosbannereita, sekä verkkosivun sisällön ja ilmeen päivityksen.

Verkkosivu toteutettiin poikkeuksellisesti ominaisuuksiltaan rajoitetulle Drupal-pohjaiselle alustalle, joka toi mukanaan omat haasteensa, mutta josta selviydyimme kunnialla loppuun asti.

Livostin verkkosivut löydät täältä.

Bannerit

Bannereita suunniteltiin eri kokoisiksi ja koodattiin kompaktiin muotoon html & css-tekniikalla, jonka ansiosta bannerit voidaan animoida erittäin kevyiksi.

Livostin verkkosivu digimarkkinointikampanjaa varten

Jaa somessa:

Lisää julkaisuja:

Ota yhteyttä

By submitting a contact request, I agree that the personal information I provide will be processed in accordance with our privacy policy.

Ota yhteyttä

Lähettäessäni yhteydenottopyynnön hyväksyn, että antamiani henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.