Suunnitteluvaiheessa pääsimme hyödyntämään strategista osaamistamme kuuntelemalla asiakkaan tarpeita ja haasteita. Hakukoneoptimoinnin avainsanatutkimusta helpotti syvällinen ymmärryksemme Semelin toimialasta ja markkinasta, jota olemme kerryttäneet aiemmista projekteista.
Tällä kertaa sukelsimme pintaa syvemmälle ja selvitimme tarkasti, minkä asiakasryhmän Semel haluaa tavoittaa. Koska yritys tunnetaan ensisijaisesti taksamittareiden kehittäjänä, tavoitteemme oli välittää monipuolisempi kuva heidän tarjoamistaan ratkaisuista ja palvelemistaan asiakasryhmistä.
Ehdotimme ratkaisuna oikopolkumallia, joka kohdennettiin taksiautoilijoille, tilausvälitysyhtiöille ja julkiselle sektorille.
Avainsanatutkimuksessa yhdistimme asiakkaan käyttämää termistöä heidän kohderyhmiensä hakutottumuksiin. Kartoituksen pohjalta muokkasimme sisältöä niin, että oikeat käyttäjät löytävät tarvitsemansa tiedon entistä helpommin.
Sivuston perussisältö säilyi pääosin ennallaan, mutta käyttöliittymää selkeytettiin yhdistämällä lyhyitä sisältösivuja laajemmiksi kokonaisuuksiksi. Rakennetta sujuvoitettiin ja visuaalisuutta piristettiin brändille uskollisella tyylillä.
Käytettävyyttä paranneltiin selkeillä elementeillä, joilla helpotettiin tilauksen tekemistä toimintakehottein ja lomakkeiden kautta.
Karinkuja 4, 13210 Hämeenlinna
moc.suekciop@irevah.illo
+358 400 371 155
Käytämme evästeitä parantaaksemme verkkosivustomme käyttökokemusta ja analysoidaksemme liikennettä. Evästeet ovat pieniä tiedostoja, jotka tallentuvat laitteellesi ja auttavat meitä tarjoamaan sinulle parempaa sisältöä ja palvelua. Käyttämällä verkkosivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Voit hallita evästeasetuksiasi selaimesi asetuksista.