...

Kampanja Livostin -nenäsumutteelle

Verkkosivu

Poickeus toteutti tänä keväänä Johnson&Johnson tuoteperheeseen kuuluvalle Livostin -nenäsumutteelle kampanjan, johon kuului digimainonnan osalta eri kokoisia mainosbannereita, sekä verkkosivun sisällön ja ilmeen päivityksen.

Verkkosivu toteutettiin poikkeuksellisesti ominaisuuksiltaan rajoitetulle Drupal-pohjaiselle alustalle, joka toi mukanaan omat haasteensa, mutta josta selviydyimme kunnialla loppuun asti.

Livostin verkkosivut löydät täältä.

Bannerit

Bannereita suunniteltiin eri kokoisiksi ja koodattiin kompaktiin muotoon html & css-tekniikalla, jonka ansiosta bannerit voidaan animoida erittäin kevyiksi.

Livostin verkkosivu digimarkkinointikampanjaa varten

Jaa somessa:

Lisää julkaisuja:

Ota yhteyttä

By submitting a contact request, I agree that the personal information I provide will be processed in accordance with our privacy policy.

Varaa aika ilmaiseen konsultaatioon! Alkukartoituksen aikana pohdimme kanssanne sopivimman ratkaisun ongelmanne ratkaisemiseksi.

Lähettäessäni yhteydenottopyynnön hyväksyn, että antamiani henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.