...

Graafinen suunnittelu

Kirsi Laitinen

Kirsi Laitinen

Art Director

“Meitä on Poickeuksessa monta yli kymmenen vuoden printtikokemuksella varustettua suunnittelijaa.”

Painettu media voi edelleen oikein hyvin. Printti sekä tukee ja täydentää digitaalista viestintää, että toimii vieläkin usein omana mainos- tai viestintäelementtinä. On luonnollista, että painetun median rooli on muuttunut, kun digitaalisten viestintä- ja markkinointikeinojen potentiaalinen tehokkuus ja usein myös helppous sekä kustannustehokkuus on auennut markkinoijille. Printti täydentää digimarkkinointia mm. silloin, kun digikanava ei ole laajasti käytössä kohderyhmällä ja vastaanottajilla. 

Poickeuksen töistä edelleen noin puolet on printtiä, kuten lehtimainoksia ja -ilmoituksia alan lehtiin. Myös Helsingin Sanomien etusivu on ilmoituspaikkana näkyvyydeltään isoalainen ja siihen liittyvät digikanavat toimivat todistetusti.

Graafinen suunnittelu 1
Graafinen suunnittelu 2
Graafinen suunnittelu 3

Hyvä graafinen suunnittelu on muotojen, värien, typografian, kuvien, sommittelun ja medioiden osaamista ja esittämistä niin, että haluttu asia todella erottuu ja nousee muiden yläpuolelle. Kun asian halutaan olevan huomaamaton, se sulautuu muuhun ympäristöön ja viestii tarvittavan, mutta ei häiritse.

Tekemiämme töitä

Graafisen suunnittelun osaamista 20-vuotta. Logot, esitteet, pakkaukset, POS-materiaalit, presentaatiot, 3D-mallinnukset.

Printti

Teemme Pohjoismaissa paljon POS-materiaalia (point of sales) esimerkiksi Nicoretten, Aveenon, Listerinen ja Imodiumin tuotteille, jotka ovat myynnissä päivittäistavarakaupoissa ja apteekeissa. POS-materiaalit ovat pöytä- ja lattiatelineitä, hyllypuhujia, julisteita, lattia- ja ikkunatarroja sekä paljon muita innovatiivisia elementtejä. POS-materiaalien avulla pystytään esittämään kaupan asiakkaille ominaisuuksia, saadaan erottuvuutta kilpailijoihin ja ennen kaikkea myydään tehokkaasti.

Printtimateriaaleja käytetään myös messuilla, joihin osastot suunnitellaan messuvieraita houkutteleviksi ja materiaalit informoiviksi.

Graafinen suunnittelu 4

Olli Haveri

Toimitusjohtaja

“Autamme mielellämme! Ota yhteyttä oheisella lomakkeella ja vastaamme mahdollisimman pian.”

Ota yhteyttä

Lähettäessäni yhteydenottopyynnön hyväksyn, että antamiani henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.

Ota yhteyttä

Lähettäessäni yhteydenottopyynnön hyväksyn, että antamiani henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.