...

Display-verkostot

Googlen Display-verkosto on yksi maailman isoimmista ja vaikutusvaltaisimmista display-mainonnan verkostoista. Sen avulla mainostajat tavoittavat yli 90% kaikista internetin käyttäjistä 35 miljoonan verkkosivun, videon ja sovelluksen kautta. Hyödyntämällä Google Display-verkostoa mainosten kohdennus onnistuu rajatulle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Muita display-verkostoja ovat esimerkiksi Alma Media, Sanoma ja Schibsted, jotka tarjoavat vaihtoehtoisia mainospaikkoja Suomessa suosituilla sivustoilla.

Älä epäröi ottaa yhteyttä kysyäksesi display-mainonnasta ja sen hyödyntämisessä markkinointistrategiassanne.

Display-mainonta

Display-mainonta, tai tutummin bannerimainonta on eri verkkosivustojen varatuilla mainospaikoilla käytetty mainontamenetelmä, joka mahdollistaa mainoksen erottumisen visuaalisin ja interaktiivisin keinoin. Mainoksia esitetään display-verkostoissa, joista yleisin on Googlen Display-verkosto (Google Display Network, GDN), joka tarjoaa sisällöntuottajille mahdollisuuden kaupallistaa työnsä Googlen palveluissa, sen kumppaneiksi liittyneiden verkkosivujen tai sovellusten kautta.

Mitä hyötyjä display-mainonnalla on?

Display-mainonta tavoittaa ison yleisön

Display-mainoksia esitetään isolle joukolle internetin käyttäjiä, joiden joukossa on myös potentiaalisia asiakkaitasi.

Display-mainonta mahdollistaa tarkan kohderajauksen

Google Display-mainokset voidaan määritellä näkymään tarkkaan rajatulle kohderyhmälle, joka voi perustua ostokäyttäytymiseen, kiinnostuksen kohteisiin ja verkkosivuvierailuihin, jonka ansiosta varmistetaan mainoksen näkyvyys halutulle yleisölle.

Display-mainonta lisää bränditietoisuutta

Display-mainoksilla voidaan lisätä bränditietoisuutta ja luottamusta asiakkaiden keskuudessa.

Display-mainonta on kustannustehokasta

Google Display-mainokset ovat parhaimmillaan edullisempia muihin mainonnan keinoihin nähden, koska yleisöstä riippuen sillä voidaan tavoittaa suhteessa laajempi yleisö pienelläkin budjetilla.

Display-mainonta on mukautettavissa

Google Display-mainonta tarjoaa eri mahdollisuuksia mainostyypin, koon ja sijainnin kannalta, mahdollistaen luovatkin toteutukset erilaisille formaateille, kuten videoille, kuville tai jopa minipeleille!

Display-mainonta mahdollistaa uudelleenmarkkinoinnin

Display-mainoksilla voidaan remarketing-menetelmällä kohdentaa mainontaa aikaisemmille kävijöille ja asiakkaille, mahdollistaen uudelleenmarkkinoinnin mahdollisesti aikaisemmin menetetyille asiakkuuksille.

Aloita mainonta Display-verkostossa!

Jos tarvitset suunnannäyttäjää sen tarjoamien keinojen hyödyntämisessä, varaa aika ilmaiseen konsultaatioon asiantuntijoidemme kanssa jo tänään! 

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella ja tule keskustelemaan kanssamme digitaalisesta markkinoinnista.

Lähettäessäni yhteydenottopyynnön hyväksyn, että antamiani henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.

Valmiina auttamaan!

Picture of Ely Vanloo

Ely Vanloo

Lead Digital Marketing Specialist

Picture of Jami Vesterinen

Jami Vesterinen

Graphic Designer

Varaa aika ilmaiseen konsultaatioon! Alkukartoituksen aikana pohdimme kanssanne sopivimman ratkaisun ongelmanne ratkaisemiseksi.

Lähettäessäni yhteydenottopyynnön hyväksyn, että antamiani henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.